Julstress? Not!

Varför har jag inte skrivit sen julafton? Julstress eller? No way. Det är det verkligen inte plus att det redan har varit jul så det går inte ju! Jag har inte hunnit berätta nåt om mina julklappar för igår var erika här och det känndes lite egoistiskt att börja blogga medans hon var här. Jag fick iallafall tillsammans med systrarna en bybarnmorska. Bra va? Vi fick colonisten van catan; kooplieden en barbaren också. YEEEY! Så fick vi singstar ABBA också. DubbelYEEY! jag fick en massa bra saker också t.ex. en ap-snygg mössa och en superhet sjal av mina systrar och sen fick jag en oylily väska av farmor. bästa sakerna! Jag fick örhängen, armband och halsband och en bok som heter hästen med de gyllene hovarna eller nåt av mamma och pappa. Den verkar bra! Hoppas alla ni som läser har fått nåt kul också (som vanligt bara mina systrar antar jag och vi vet ju redan vad vi i familjen har fått så det här inlägget är ju supertråkigt för dem så jag föreslår att ni slutar läsa nu med en gång.) Ha det bra nu!
Publicerat i
#1 / / Roos:

Du är söt du :*

#2 / / Frida:

Jag läser :)