Här ska det stå något, men jag vet inte vad!

Hej hej! Sorry att jag inte har skrivit på länge men jag skriver ändå inget kul.... Jag har ju inte gjort nåt speciellt de senaste dagarna, det kan bero på det att jag inte har skrivit så mycket. Föressten, jag har ju fått mina glasögon! De är supernice, jag kanske lägger upp en bild imorrn. Då har jag längre datatid. imorrn ska jag rida magic, hoppas han är lika bra som förra gången. Och du, Roos bara för at Magic är bra behöver inte Rosita vara dålig, och det är hon verkligen inte. Jag kanske vill bli skötare på henne ju! Eller , det vill jag men jag vill bli skötare samtidigt som Ika, och hon står på kö till Toxic. Det är en persika före henne i kö och hon (Toxic) har redan två skötare. Men nu måste jag sluta, hejdå!
Publicerat i Ridning
#1 / / Puck:

En persika? Hahahha XD

#2 / / Roos:

Du är knäpp.