Apelsinjuice=efterrätt

Japp, jag drack lite apelsinjuice till efterrätt. Det var pastasallad till huvudrätt. Hos E pysslade jag lite. Jag scrappade ett foto i mitt album, gjorde tre kort varav jag gav et till E. Jag fick ett av henne också. Allt blev jättefint! både mitt och hennes, Inte för att skryta alltså... Men när jag skulle göra ett kort skrev jag strawberry, sen kom jag inte på nåt. Men sen sa E ska vi döpa vår lilla pysselklubb till nåt? Då föreslog jag cupcakefans, och hon sa cupcakelovers? Då sa jag denna vackra fras: Strawberry flavour spread with the wind... E sa: HUR KOM DU PÅ DET?! Men det blev tyvärr inte vår klubbs vackra namn, den får heta pysselklubben, istället gjorde jag ett fint kort där det stod det på. Appropå stawberry, jag ska visa lite bilder. 
Den blev tyvärr åt fel håll, men jag orkar (orkaaa!) inte ändra det.
Så! Nu ville tyvärr inte den andra bilden jag skulle visa laddas upp.

Ha det superduperbäst!


Publicerat i
#1 / / Felicia:

haha fail på pysselklubben döp den til nåt annat istället.. pysselklubben är ju ett riktigt namn !! ;D