Äsch, glad påsk helt enkelt.

Ang. rubriken, jag försökte komma på nåt sett att säga glad påsk på engelska, men hur sa man formulera oden?
Typ Have a nice easter holiday? Happy easter holidays? Nåt förslag? Äh, ni kan få se en ihopklippt bild av torsdagens shopping istället.

Najsa grejer...



Idag gjorde jag en smaskens-härlig soppa på Fänkål, Apelsin och Saffran. Den var faktiskt god! Den åt vi alltså till middag, med Tomat och Fetafocaccia till. (En sorts bröd.) Men såklart skulle A gnälla, det var ju Fänkål i! Det tyckte iallafall hon var usch.

Ikväll när R har kommit hem och har ätit ska vi se starwars 2, vi såg ettan igår. Den var ganska bra, men roos ssäger att fyran, femman och sexan (egentligen ett, två och tre) är bättre. Det är ju typ andra skådisar i den, och de är gjorda före de andra tror jag. Till filmen ska jag äta godis ur ett påskägg som jag fyllt själv, hoppas pskharen har fylllt ett åt mig imorgon som jag får leta efter. Smaskens.
Publicerat i
#1 / / ARNE BANARNE:

Supernajsiga grejer ! :D