Min blogg mår dåligt

Den har inte fått mer än en besökare idag, (vilket antagligen beror på att jag inte har skrivit nått idag) och jag har inte heller fått några kommentarer på väldigt länge. Men jag tycker iallfall den är snygg! Men oj! Nu upptäckte jag att jag inte skrev nått igår, då hade jag ju bråttom till E! 

Igår var jag alltså hos E efter skolan, M var där också. Men jag åkte hem först, när jag loggade in på msn sa hon (E) att de hade tråkigt och undrade om jag ville komma dit, så då gjorde jag det. Vi sålde kladdkake-muffins (chokladmuffins gjorda på kladdkakerecept) jag fick tyvärr inte smaka nån, för då var jag supermätt. (Igen!!! Är det nåt fel på mig? Iallafall min mage.)

I skolan var det påskfest, först fick vi leta chokladägg, (gott!) sen fick vi påskpyssla, (jag gjorde massa onödiga kort, vartav ett gick till det goda ändamålet glädja I) efter det var det påsklunch, torr korv som smakade gummi och kall Quornfilé (som iofs inte var så äcklig) och efter det fick vi pyssla igen. Vi läste upp våra noveller också, min heter spår i snön, har jag sagt det? Sen cyklade jag hem tillsammans med A, alla slutade nämligen ett, vilket för oss innebar tio minuter tidigare. Nu tråkar jag ut er, eller hur? Japp, visste väl det. undrar om nån orkar läsa det här långa och skitråkiga inlägget? Men nu ska jag inte göra det ännu tråkigare.

Idag hade vi teori, det var ganska kul, vi fick göra häst vid hand, alltså lära oss hur man gör när man visar upp hästen för t.ex. veterinär, domare om man är på utställning m.m. Och så gjorde vi teoriprovet. Jag tror det gick bra iallafall, jag kände mig ganska säker.

Vi har fått spotify, det är superbra, nu kan jag lyssna på massa musik jag igentligen inte har.  Jaja, nu har jag nyhets-torka, vi hörs!
Publicerat i
#1 / / felicia:

Men majo då, det var massa felstavningar ju! skrev du lite för snabbt :P

#2 / / Roos:

Fan vad felicia ljuger! Massa rättstavningar! Eller har du hunnit ändra din smygehuk? Fett najs med långt inlägg iaf :D