pyssel

Imorse gick jag på promenad med mamma och pappa. Vi gick till Lunsentorpet, och jag kom såklart fram först, men mamma kom efter bara typ fem minuter, för hon tänkte ; Nu måste jag skynda mig, tänk om det finns några uteliggare där! Det fans det nte, men det hade mycket väl kunnat vara så, för det fanns en stuga som man kunde övernatta i, och mamma sa att det ibland kom lodisar (uteliggare) dit. På vägen mötte vi en snok, ni ska få se bilder från det.
När jag kom fram till Lunsentorpet var det såhär fint.
Här är stugan där lodisarna kan övernatta.
Den gamla pumpen som stod där.
Den nya (?) pumpen som stod där.
Och snoken vi mötte på vägen.

Jag har gjort massa pyssel idag också, därav rubriken. Bild nedan. På bilden syns även mitt påskägg som jag fick imorse.
Väldigt färgglatt och trevligt. Ha det nice!

Publicerat i
#1 / / David:

Leuke fotos hoor! En een leuk verhaal... Maar denk eraan een buitenligger ligt buiten en een binnenligger ligt binnen.

#2 / / felicia:

UUUUUH va läskigt ;S<2

#3 / / Roos:

Fett najs med massa bilder! Den ormen var lagom söt, har du kollat James-bloggen? FETT ÄCKLIGA ORMAR DÄR!!

#4 / / Puck:

Söt snok, mycker sötare än de ormarna på Jamesbloggen, som Roos sa :P fina bilder och kul inlägg :)