sthlm

Idag har jag varit i Stockholm, vi kollade på fina tavlor, åt lunch och shoppade. Nu ägerjag följande:
  • Två par vita skor från Din Sko. Kan visa bilder sen.
  • Handvirkad kofta från Indiska. Också vit.
  • Vitt MischaBarton-headband med en blomma på från Indiska.
  • Tre olika scrapbooking-Designark och från Panduro.
  • Ett ark Klistermärken med boktsäver på från Panduro.
  • Ett smyckestråd som jag ska måla själv från Panduro.
Tror faktiskt inte det var nåt mer. Men mycket pengar blev det. Blev sponsrad av mamma på smyckesträdet, koftan och ett par av skorna. Jag fotar allt imorgon, då får ni se på allt. Nu ska jag måla klart mitt smyckestråd. Mors! (Jag har läst för mycket Bamse.)
Publicerat i
#1 / / Roos:

Vad är grejen med smyckestrÅd? och du vet, Bamse är inte överdrivet coolt ^^