things to do

Nu har jag flera saker att göra, så jag borde inte ha tråkigt. Men det är just vad jag har!  Fast inte längre, för nu gör jag nåt, nämligen bloggar. Det stod näst överst på mina uppgifter i min mobil som jag skapade nyligen. (Uppgifterna är nyskapade, inte mobilen...) Men det betyder inte att jag har gjort det som stod överst... Och nu har jag fått en ny uppgift av F... Här är de:
  • Sätta upp min hylla. (Måste ha en hylla bredvid sängen där jag kan lägga min mobil, ställa en väckarklocka och en kalender.)
  • Blogga. (Det håller jag på med, men den ville inte stryka det. Bajs blogg.se. Blööööööö!)
  • Fixa mitt smyckesträd. (Sätta dit fina smycken, ställa det på ett fint ställe m.m.)
  • Scrapbooka. (Inte ett måste, men jag ska göra det idag.)
  • Fota minibradsen. (Det var uppgiften jag fick av F.)

Enough things to do alltså! Får väl ta itu med det nu. Rapporterar till er senare när alla uppgifter är avklarade. Med bilder. Nu blev ni väl glada?
Publicerat i