Tidig rapport

Hej! Här kommer jag med en tidig morgon-rapport. Igårkväll såg jag starwars tre: the revenge of the sith. Den var hemsk! Men som tur var kom Luke och Leia och var gulliga så då blev den ändå gullig. Nu måste jag meddela att jag har skapat världens bästa låtlista på Spotfiy. Den är såhär:
  • River flows in you - Yiruma
  • Broken strings - James Morrison, Nelly Furtado
  • If you seek Amy - Britney Spears
  • Poker face - Lady Gaga
  • Eh, eh (nothing else i can say) - Lady Gaga
  • The boy does nothing - Alesha Dixon
  • Lovelorn - Leaves eyes
  • Out on the piers - Marit Bergman 
Massa bra låtar. Lyssna på dem om ni inte har hört dem. Tror alla finns på youtube. 

Ikväll ska jag se starwars fyra: a new hope. Det har jag bestämt! Alla jedis är döda utom Yoda och Obi-wan! Det är ju hemskt! Tur att Luke kommer och blir the new hope.

Läste ut ibland bara måste man imorse också. Men nu ska jag spara lute datortid så jag kan rapportera in till bloggen senare idag också. Ses då!
Publicerat i
#1 / / Madde:

broken strings äger