2:a December

Nu har nedräkningen till jul börjat, och då ville jag (som så många andra) fira det med en julkalender här i bloggen. Jag vet att det är 2:a december, men bättre sent än aldrig, right?
Eftersom jag inte vill lägga ut aldelles för mycket pengar på bloggen men ändå vill ha lite roliga priser så gäller det att under dessa 23 dagar som det kommer att vara samla ihop så mycket poäng som möjligt. eftersom jag missat första dagen får alla som skriver God Jul i en kommentar här under ett start-poäng. Glöm då inte att meddela ditt namn också så jag kan registrera rätt poäng på rätt namn.
Vad kan man vinna då? Jo, vinnaren får välja mellan dessa tre alternativ, alla värda c:a 50 kr.
1. En "exklusiv" jultvål från The Body shop i dofterna Merry Cranberry, Nutmeg and vanilla eller black velvet apricot.
2. Något utav dessa fina örhängespar från Ur&Penn. (Välj annat pris om de inte finns kvar i butik vid den tiden.)
3. Ett hemligt paket som jag väljer ut, eller, om möjligt en runda på stan där du får välja en grej för högst 50 kr.
Men hur är jag med och tävlar om dessa "exklusiva" priser? Jo, i nästa inlägg ska du svara på "frågan". Och glöm inte, kommentera God Jul!
#1 / / Matilda:

God Jul :)

#2 / / Roos:

God jul!

#3 / / Madde:

God jul :D

#4 / / Erika:

God jul!

#5 / / Arne:

God Jul :D