Lucka 10

Idag kommer tre frågor om min blogg. Eller om bloggar. Som rör min blogg. Varsågoda.
  1. Vilken dag startades min blogg?
  2. Från vilken låt tog jag ett citat den 22 november förra året?
  3. Vilken blogg startades först, Sladdizen, Majhaj eller Lakritsgroda?
Extra-fråga för alla som vill tjäna ett extra poäng är: Vad hette första resturangen vi var på på teneriffa?

Denna lucka är stängd.
#1 / / Anonym:

1. 7/11-08



2. Violet hill



3. Majhaj



Extra: El límon

#2 / / felicia:

HUR ska jag kunna veta det??? :(( men jag TROR iallafall att det var du som började blogga först.. för jag började ju typ i januari.. men jag kan ingen av dom andra.

#3 / / Arne:

BAJSA PÅ DIG för att du tar så svåra grejer!

#4 / / Puck:

1. 7 nov 2008

2. Violet Hill - Coldplay

3. Majhaj

#5 / / Roos:

Mitt svar räknas faktiskt, du såg när jag skrev det! Extra. El Límon 1. 7/11 -08 2. Violet Hill 3. MajHaj