Lucka 12

Problemet med det anonyma tävlingsbidraget är löst! Tur att det finns IP-nummer. Just nu är jag på fest hos denna tjej. Dagens lucka är två frågor. En lätt sådan. Har fått så många klagomål på att det är för svårt ju.

För att det ionte ska vara två frågor får ni välja vilken ni vill svara på. Men man får bara svara på en tyvärr.

Första frågan: Vad heter jag i mellan-namn?
Andra frågan: Vilken veckodag rider jag?

Sådär, ha det bra. Lucka 11 är stängd.


Denna lucka är stängd.

#1 / / Roos:

Ja äntligen en lätt! Jag väljer fråga två: lördag

#2 / / felicia:

HAHA :D ja det var ju suuupersvårt för mig också :D hoppas det gills men ja, du rider ju på lördagar :)) <3 det blev nåt krångel med länken det finns inget man kan klicka på :(

#3 / / Erika:

2. lördagar



Du heter väl Catharina eller nåt liknande i mellan namn!?

#4 / / Arne:

Tar andra frågan. Du rider på lördagar :P