Lucka 14

Ett julklappsrim behöver inte vara avancerat, det kan ju vara "god jul och gott nytt år, du har väldigt fett hår". (Om man ska ge bort ett schampo till exempel.) Det var ju inte svårt liksom. Men dagens blir svår. För mig att hitta på då då. Bajs! Jag kommer inte på nåt. Knak knak tänk tänk gnag tugg fradga... Jag vet! Hitta på ett nytt unikt svärord! Okej, kanske inte unikt, men nåt som du, eller iallafall jag inte tänkt på. Ni har tills imorgon 00.00 på er, för att jag öppnade luckan så sent. så tänk så det knakar nu! Jag ska också göra det och tänka ut massa luckor i förväg, lucka 24 måste ju vara supersvår! Ha det bra med tänkandet, och överbelasta inte era små hjärnor nu!

Luckan är stängd.
#1 / / Roos:

Fan också jag glömde skriva rim igår :'( Därför blir jag så förbannad att jag säger TUMSKRUVAR OCH GILJOTINER!

#2 / / Puck:

Öronvax! Precis som man säger bajs så kan man ju säga andra äckliga saker :P

#3 / / Erika:

Filklump

#4 / / felicia:

Apkorv. Perfekt i alla lägen.

#5 / / majo:

Finns det inget bättre i juletiden än att hitta på nya svärord!! Fy skäms!!!! :)