Lucka 15

Fan vad bra ni är på att komma på svärord, haha! Filklump, awesome! I dagens lucka hittar vi en liten frågesport. Om ni inte kan kan ni ju alltid gissa. Ganska svårt för den som inte vet kanske..... Ni som inte har någon aning, en ny chans kommer imorgon.
Fråga 1: Vilka av dessa fem tv-serier älskar jag inte?
1: Gossip Girl
2: Ugly Betty
3: O.C
4: Grey's Anatomy
5: Desperate Housewives
Fråga 2: Vilken av dessa fem tv-serier älskar jag då?
1: Vänner
2: Scrubs
3: Lost
4: Grey's Anatomy
5: Paradise hotel
Fråga 3: Vilken av dessa tv-serier har jag aldrig sett?
1: Private Practice
2: One tree hill
3: O.C.
4: True Blood
5: Lost
Hoppas jag varierade mig lagom mycket och varken tog FÖÖÖÖÖÖR svårt eller FÖÖÖÖÖÖR lätt. Jaja, det här får duga. See ya!

Luckan är stängd.
#1 / / Matilda:

Fråga 1: 2

Fråga 2: 4

Fråga 3: 1

#2 / / Madde:

Fråga: 1. Gossip girl.

fråga 2. Grey´s-

fråga 3. Private nånting.



#3 / / felicia:

fråga 1: du älskar inte ugly betty

fråga 2: du älskar grey´s

fråga 3: du har kanske inte sett lost

#4 / / h a i d i s -:

SV: åh hihi kej ;D

#5 / / Erika:

1: 2

2: 4

3: 5

#6 / / Roos:

LÄTT! 1) 2. 2) 4. 3) 5.

#7 / / Arne:

1) 2 2) 4 3)5



:D