Lucka 21

WTF ska jag skriva nu? Asså jag har inga ideér alls! Ni måste hjälpa mig! Jag har lovat er en dunder-lucka den 24:e, har bara en liten idé än så länge. Därför blir dagens lucka att komma med en idé. om ni inte har någon, kan ni få poäng ändå, måste veta vad ni vill ha om ni vinner. Så kommentera här, vad ni vill ha om ni vinner plus en smart idé för pluspoäng. Alla kommentarer som innehåller minst en av dessa får en poäng+ev. pluspoäng. Ursäkta min dåliga fantasi.

Stängd!
#1 / / Madicken:

Hej på dig!

Haft en bra dag..? Gått i skolan, jobbat eller har du lov..?

Aja! Ha en bra fortsatt dag :D

/Madicken

http://conler.blogg.se

#2 / / felicia:

man kunde få en jultvål va? :D isånnafall vill jag nog ha en sån :)

#3 / / Roos:

Jag vill isf ha Cranberry-tvålen från Body Shop! Tips: lägg upp tre bilder på scrap-grejer du har gjort och be oss rangordna dem (vilken du gjorde först - den nyaste). hoppas du fattar! Annars kanske en liten frågesport om dina favvo-julkalendrar i TV?

#4 / / Arne:

En idé till en lucka? Man kan få rösta vilken av dina scrapkreationer som är finast och så får man motivera! Eller så får man gissa vilken du är mest nöjd med!

#5 / / Madde:

Jag vill ha det där från body shop ( kommer inte ihåg vad det var)

Men man kan lägga en gissning på vad du får i julklapp.