Lucka 23

Sorry, hann helt enkelt inte lägga upp en lucka igår, men därför har ni idag chansen att få tre poäng! Det ni ska göra är: Rangordna följande LO:s vilken som är äldst, näst äldst och nyast. I vilken ordning jag gjort dem alltså. Sen Ska ni gissa vilken jag själv blev nöjdast med, Och slutligen får ni säga viulken ni tyckte var finast, och berätta varför.
3 poäng: rätt ordning, rätt svar på vilken jag blev nöjdast med, och bästa motivering.
2 poäng: rätt ordning och rätt svar på vilken jag blev nöjdast med.
1 poäng: Rätt ordning eller rött svar på vilken jag blev nöjdast med.
Lycka till, här är de.
A,
B,
C,
Ha det bra och hoppas ni inte är allt för sura. Och hörrni, vilka bra ideér ni kom med i lucka 21!

Luckan är stängd.
#1 / / Arne:

B, C, A tror jag är ordningen. Du blev nog nöjdast med B. Jag tycker C är finast för jag älskar pappret som ser ut som en brittisk tidning :)

#2 / / Roos:

Ordningen är B,C,A (B är äldst). Jag tror du är mest nöjd med A. Jag gillar dem alla tre, väldigt svårt att välja. måste jag välja blir det ändå B, för den har allt. Den har inga stora fläckar tomt papper, den får en att längta till sommaren och alla detaljer på arket har samma tema och är verkligen väl genomtänkta, så det ger ett härligt rörigt men ändå organiserat intryck. Superfin!

#3 / / Madurk:

Den älsta är 2:an, mittemelan är 3:an och nyligast är 1:an.

Du blev nog mest nöjd med 2:an, sen 3:an sen 1:an.

#4 / / Erika:

a= nyast

b= äldst

c= näst äldst

du blev nog mest nöjd med b

och jag tkr att b är snyggast