Lucka 6

Idag drar jag igång nästa lucka lite tidigare. Lucka 5 är öppen till kl. 16.00. och det står tid på kommentarerna. så försök inte. Ska ta en bra -kanske lite svårare för vissa- låt nu, så jag hoppas Roos blir nöjd.
Jag vet, du vet vad som måste ske nu
Jag tror stenhårt på din plan
Häng dom högt, häng dom högt
Jag vet, måste börja ta svårare... Men den här är så braaaaaaaaa! imorgon får ni en svårare, jag lovar. iallafall en som är mer jämnsvår för alla.

Stängd!
#1 / / Erika:

Töntarna

#2 / / Roos:

yeeey töntarna!

#3 / / Arne:

Alltså bajs att jag är försenad. Men det är några töntar iaf, kommer inte ihåg vilka... tänker :P tror de hette jocke mfl. höhö. "Töntarna" - Kent

#4 / / felicia:

Kan inte!

#5 / / felicia:

Jo nu vet jag vilken det är!! faast, gills det även fast man har lyssnat på spotify? jag hade ju ingen aning vilken låt det var först, men sen lyssnade jag på din vinter lista och då så hörde jag helt plötligt den där texten! men även om det gills eller inte så är det KENT-Töntarna.

#6 / / felicia:

nej helvete det var fel va? :P ja kom på det sen när ja lyssna igen