Svår eller?

Lucka 9 verkar vara lite klurig, har bara fått in två svar än så länge, fast... båda var ju rätt. Igår var jag på peter pan som sagt, skådespelarna var jätteduktiga och barnen i publiken som var rädda för pitaterna gulliga.
Äntligen ett inlägg om min vardag, (not?) jag förstår om ni längtat efter mig och mina onödiga inlägg. Nu har jag köpt min sista julklapp (typ). Iallafall som jag MÅSTE köpa, sen kanske det blir fler om jag har råd. Jag vill slå in dem nu!!!!!! Ska nog ta och börja idag iallafall. Nyss kom mamma med mina nya starkare brillor, nu ser jag liksom hur mycket klockan är! WOW! om nån gö,mt hur jag ser ut i brillor, this is how:
Typ så... Har ju sett snyggare ut i dem, men den bilden får duga så länge.
ha det så bra, nu ska jag tänka ut något lagom klurigt till lucka 10, kom ihåg, lucka 9 stängs först 20.00, så än är det tid.
Publicerat i Vardag
#1 / / Arné:

Schnyggo :)