Promenad

Jag och pappa gick på promenad (då var han inte sur längre) i hågadalen. Det var skönt att få friskluft me det var väldigt kallt om öronen. Pappa hade kameran och jag hade ne kikare. Vi såg inga fina fåglar eller nåt, men vi såg spår på isen som Pappa trodde var utterspår. Men eftersom Pappa hade kameran fotade han såklart mig, ni kan få se en bild om ni vil. Om ni inte vill, stäng det här fönstret genast, för bilden är nedan.

Ja, pappa hade kameran som sagt...
Snygg man känner sig, Not!
Publicerat i
#1 / / Vera:

vad mysigt! Fast jag är tyvärr ingen promenad tjej =P, borde kanske skaffa hund ^^...

#2 / / hotchicas:

hej fin blogg!! kolla gärna in min och komentera vad du tycker:)<3<3 kram

#3 / / Anonym:

naww cutie<3

#4 / / Roos:

Du är jättesöt din lilla lort :)

#5 / / Puck:

Å, vad gullig du är :)