Ryttarmärke 2

Idag red jag Bonnie. Hon var jättemysig och jättesnäll. Tjejen som red Svea ägde såklart mig (Hon var bättre på svea fast än hon inte alls gjorde allt som jag var tvungen att tänka på hela tiden för att få lite kontroll över henne, det vill säga luta sig bakåt och sänka ner hälarna ordentligt), och jag som trodde att jag var bättre än henne! Det känns som att jag suger på alla hästar som inte är snälla och tama som ett lamm som Bonnie!

Vi ska öva på ett dresyrprogram också för att vi ska ta ryttarmärke 2, Jag har redan tagit märke 1, hoppas bara det går bra!
Tur att jag har Bonnie, det tama lilla lammet.

Jag var på stan idag också, jag köpte en väska på monki, den var Sk*tsnygg. Igår var jag också på stan en liten stund förresten och köpte ett AP-SNYGGT linne från monki med träd på. Arne säger att jag håller på att bli värsta monki-barnet, frågan är bara om det är bra eller dåligt?

Jaja, nog med crap från mig!
Publicerat i
#1 / / Puck:

Det är bra såklart!

#2 / / Roos:

Vad fan hände med självförtroendet??? Byt grupp, rid för typ Liza!

Och du, det är bra att vara ett monki-barn!