Sthlm

Ja, stockholm igår.... Och nej felicia, alla kommentarerna är inte skrivna av syskonfriends, utan folk jag inte känner. Vissa skriver ju bara för att jag ska titta på deras blogg, och de flesta var jättefina.

Igår var jag och min familj i stockholm, först shoppade  vi i ca två timmar utan att jag köpte nåt och sen letade vi efter en resturang i lite mer än en timme, men slutligen hittade vi den och den var faktiskt lätt värd det. Den hette örtagården om ni ville veta, och jag tror den låg på Nybrogatan. De hade jätte god vegetarisk buffé, salladsbuffé och smulpaj tillefterrätt. Glass ingick i buffén men jag var för mätt för att äta nån glass. Jag kan kanske lägga upp bilder senare.

Men när vi kom hem hade alltså alla köpt nåt utom jag, även om mamma inte köpte nåt till sig själv. Hon köpte nåt hemligt som jag vet vad det är... Vi kom hem typ halv nio och jag var väldigt trött så jag gick och la mig direkt. Men idag kommer jag nog mest vara hemma och läsa brisingr, den är bra. 
Ha det bra nu allihop!
Publicerat i