After party....

Igår hade Felicia (lakritsgroda.blogg.se) fest, Signe, Fanny, Hanna och jag kom men Hanna sov inte över. Vi tittade på fyra filmerRomeo och Julia, Mamma Mia, Little Miss Sunshine och Bombay Dreams. Fast jag gick och la mig när de skulle titta på Little Miss Sunshine, den har jag redan sett. Efter den tittade de på bombay dreams, men då sov jag redan. Så inatt fick jag inte så värst mycket sömn, tyvärr. Men det var det värt. På morgonen segade sig alla, framförallt Felicia ( no offense ) Så pappa kom och hämtade oss ( Mig och Fanny ) typ precis innan vi var färdiga med frukosten ( kl ett ). 

Sen följde Fanny med mig hem för hon skulle ha fått skjuts hem av oss men det var ingen hemma hos henne så hon följde med mig hem istället. Vi sjöng singstar och spelade hästmonopol. Sen skulle hon hem och nu sitter jag här och bloggar. 

Appropå inget, idag är det exakt fyra veckor kvar tills vi åker. Tenerriffa, here we come!
Publicerat i
#1 / / Roos:

No offense, men det ser lite fult ut när du sätter ( mellanrum mellan parentesen och ordet ). Teneriffa, here we come! (jag längtar som fan!!) pussss