God morgon!

God morgon! Nu är klockan typ kvart över tio, så jag bloggar tidigt, jag. 
Så idag ska jag gå på bio, det ska bli kul. Synd bara att vi inte kunde gå på premiären, vi var ju i holland då. Fast det var kul i holland också. 

Men imorgon ska jag nog göra nåt med E, vi har inte träffats på hela sommaren! Och jag hoppas att M, F och M kommer hem snart, så kan vi ha musikkväll och göra andra trevliga saker. Ni kan få en lista på saker jag ska göra och när jag ska va borta (mer) i sommar. 

  • Kryssning med E, till åbo. Jag kommer vara borta i två nätter, en på båten, och en natt hos henne.
  • Ridläger med F, jag ska till Börjedalsgård, kommer vara borta C.a. en vecka, det börjar den 9:e och slutar kanske den 15:e?
  • Coldplaykonserten, men då kommer jag bara vara borta en kväll.
  • Gotland igen, den här gången på klassresa, vilket innebär att jag åker när skolan börjat, vi åker dagen efter min födelsedag, den 24:e.
  • Mer vet jag inte, men jag kommer iallfall ha kul i sommar! (Hoppas jag.)

Men nu tjatar mamma på mig att jag ska gå ut till kaninerna, så jag gör väl det då.


#1 / / felicia:

yeey ridläger :D<33 kommer hem om nåra dar gumzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :D