Hey!

I'm back! Efter att ha varit i holland i 1 1/2 vecka och slappat, löst korsord, badat och typ inte alls shoppat mycket, så är jag äntligen hemma. Och åååååååh vad alla har saknat mig. (NOT)  Men det är skönt att vara hemma igen. Undrar bara när M kommer hem från åland och F kommer hem från Norge. Och när andra M kommer hem från italien/resten av europa.

Men imorgon ska jag gå på HP 6. Kul va?!!!! Hoppas bara att den lever upp till mina förväntningar. Jag ska gå med syrran/orna (A, och kanske R) och även med A:s kompis. Vet inte ifall R ska ta med sig nån kompis, men jag tror inte det. 
Jag ska iallafall inte det.  

Och vet ni, jag har läst en serie böcker, den heter The mistmantel chronicles, och det skulle vara en trilogi, men det visade sig att det har kommit en fjärde och kanske en femte bok! Bok fyra är nu på väg hem till mig och A, för det är vi som har köpt den. De tidigare tre böckerna tillhör mig, men jag tycker att eftersom A är så besatt av dem borde hon också få betala lite eller hur? Rätt ska ju vara rätt!

Det här blev ett lagom långt inlägg, men jag kan tyvärr inte förlänga det genom att lägga upp några bilder från resan. Däremot kan jag ju alltid visa boken! Typ.


Fin va? Och söt ekorre va? Det är den det handlar om om ni inte hade förstått det, och den heter Urchin. På engelska alltså, jag har läst de tidigare böckerna på holländska. Då heter han Krukel, men på svenska (ja, de finns på svenska också, men inte del fyra (än)) heter han Också Urchin vilket betyder Sjöborre. Typ. Men nu mäste jag dra! Puss hej.


Nej, riktigt så töntig är jag inte att jag säger pusshej, men ni får ha det bäst!


#1 / / Felicia:

hihi ja är i norge nu fast ja surfar på grannens internet ^^ <3 puss<3