Hemma igen!

Hej, igår kom jag hem klockan nio typ.  Sedan dess har jag hunnit med följande:
  • Duschat
  • Sovit
  • Ätit
  • Badat (med M och F, that is. I vårdsätraviken that is.)
  • Läst tidningen
  • Läst KP och Bamse
  • Och inte så mycket mera
På Gotland har vi haft superkul, första veckan var även vår granne där. (Det var inte coincidence, hon bodde i samma stuga som oss.)
Vi har bland annat:
  • Badat
  • Solat
  • Shoppat
  • Spelat spel
  • Tittat på film
  • Gått på promenad
Nu till mer specifika saker. Vi har varit/gjort:
  • På lojsta hed och gosat med russen.
  • På Romateaterns 20 års firande och sett "som ni vill ha det".
  • I visby och köpt gulliga (?) saker.
  • På Torsburgen och promenerat/ätit smultron två gånger.'
  • Klättrat på raukar, bland annat en som det fanns en grotta på baksidan av. (Det var vatten runt den.)
  • Ätit på ett mysigt kafé vid namn hedbergs bok och musik kafé.
  • Badat på många olika ställen, som sagt...
Nej nu börjar jag upprepa mig, jag har såklart gjort mer en så på två veckor, men det har var väl i stort sett det mesta. 

Imorgon kanske jag laddar upp nån bild eller två. Eller fler. Om jag orkar.

#1 / / Felicia:

HAH! för en gångs skull så kan man faktist rätta rättstavningsdrottningen majo själv, fall på knä och säg att man stavar det DUSCHA ! :D hahaha ;)<33

#2 / / Roos:

(Y) för långt och bra inlägg!