6 prenumeranter

Förlåt! Jag menade 6 stycken! Jag vill såklart veta vad ni andra tre tycker också.. Förresten, skulle det vara snyggt med en blå-vit blogg eller måste jag byta header till det också? Jag ska nog testa...
Kankse blir teneriffa idag också? Har varit riktigt dålig på det...
Publicerat i
#1 / / Erika:

nja då kanske du borde byta heather.

fast det blir nog snyggt!:P

#2 / / Josephine:

allt bra idag ?

#3 / / Anonym:

riktigt nice blogg faktikt :D







http://vendelaSpace.devote.se

#4 / / Leia:

Aha! Du vill härma mig!



Hahah, nej jag bara skämtade :D

Allt bra? =)

#5 / / Anonym:

Du vet att ingen vet vad du snackar om när du snackar om "evig tid"? Iallafall tror jag att blåvitt blir massa fint :)

#6 / / Leonora - The Magic Memories:

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?