Förlåt.

Förlåt den-vars-namn-jag-inte-får-nämna, men jag visste inte att jag inte fick skriva det. Så från och med nu så skriver väl jag R istället för Roos m.m. Då blir jag ju värsta wannabee gossipgirl. Men jag är iallafall sams med M nu, med F (förlåt, får jag skriva det?) går det lite sämre. Fast det märks inte i skolan. Jaja, nu lämnar jag det.

Idag hade vi gympa. Vi körde frisbee. Mitt lag vann, fast andra laget var bäst. Vi fick nämligen in sista målet, och det var det som räknades, men det blev ändå 9-3 till andra laget.

Igårkväll kom Korkor och min moster. (R, A och jag kallar min mormor nämligen ibland för Korkor, och då tänkte jag att det var lite kul att sriva.) Men de är iallafall på besök nu, fast just nu är de på stan med mamma. 

Vad mer har jag hittat på? Jo, jag har tagit in några körsbärskvistar, så får vi se om de börjar blomma. Ha en blomstrande dag! Hehehehehehehehehe, ni får ha det bäst iallafall.
Publicerat i
#1 / / förlåt<3:

awwwwww<3<3<3