hatad?

Gud vad jag känner mig hatad. Det känns som att alla mina kompisar hatar mig. Jag kan göra en lista med namn och orsaken.
  • Felicia: Igår när jag var inne på datorn hade jag typ fem minuter kvar, och jag skulle blogga. Så loggade jag in på Msn som vanligt, och felicia började prata med mig. Hon sa typ: jag är anmäld på uteritten nu majo är du det? Sen sa hon typ vem vill du rida? fick du förresten? Jag hade ju bara några minuter kvar och så skulle jag blogga plus att felicia stressade mig om uteritten som är sista dagen på påsklovet. (!) Så jag dampade och skrev typ: men oooooorka! jag hinner inte prata nu! Och så loggade jag ut. Dagen efter när jag kom till skolan sa felicia: GUUUUUUUD vad du är taskig nu har mamma avanmält mig bara för det. Jag tänkte bara va????? Vafan skulle hon avanmäla sig bara för det liksom?! Så nu typ hatar hon mig, Fick typ värsta sura kommentaren, den syns under förra inlägget.
  • Matilda: Hon har typ börjat gilla sjöämans grejer och jag har typ gillat det lute ett tag. (Delvis p.g.a. mitt rum typ är rött, vitt och marinblått.) Hon hade skivit i sin blogg att hon gillade det, och då skrev jag; Meh det är ju jag som gillar det ;P (Lägg märke till smileyn!!!!!!!!) Sen skrev hon ett kommentarsvar i sin blogg. Hon skrev typ; Majo, det var faktiskt jag som gillade det först,du kanske började gilla det för att jag hade såna kläder i skolan i fredags? Liksom ofta?????



Förlåt för dampet.
Publicerat i
#1 / / Puck:

Meh, så mysko. Jag tycker om dig iallafall! :)

#2 / / Anonym:

men faaaaaaaaaaaaan va taskigt majo !!! och sluta skriv mitt namn i din blogg !!! om du inte slutar så tänker jag börja skriva marjolein van der spoel i min blogg varje gång jag ska nämna dej !!!

#3 / / Roos:

Men orka fett töntiga ni är alla tre.

#4 / / Matilda:

Förlåt då :O

jag hatar dig inte, jag skojade ju också med att du inte får gilla det, och jag skrev faktist inte att jag gillat det först. och nu när jag tänker efter så har du nog gillat det längre än mig, men förlåt, du hatar väl inte mig nu? jag kan ta bort inlägget om du vill. och jag kan sluta med sjömansgrejer!!