Loungin' all day long...

Idag var en sån där soft dag, en dag då man inte gör mycket annat en sitter hemma och läser typ. En sån dag tar jag på mig jeans, T-shirt och kofta, medans andra på en sån här soft dag tar på sig mjukisbyxor. För faktum är är att jag inte äger några. Mjukisbyxor är säkert sköna och allt, men jag går alltid omkring i jeans. Är jag konstig? Jag blir inte offended om det är så, så svara ärligt nu. För innerst inne är vi nog alla lite konstiga.

Men jag har faktist inte softat hela dan, jag har varit på promenad också. Fast det var faktist ganska soft. Det var iallafall jättehärligt väder, soligt och "bara" minus två typ. Pappa tog massa bilder ska se om han redan laddat över dem till datorn...
tyvärr, inga bilder idag då. 

Jahapp, det var allt för idag, jag misstänker att det inte blir teneriffa idag heller. Jaja, ha det bra!
Publicerat i
#1 / / felicia:

Vet du majsis?(: innan jag köpte mina gråa mjukisbyxor, så hade jag bara ett par jättekonstiga gröna!(:<33 så du är INTE konstig!

#2 / / Matilda:

Du är inte konstig, jag har inte heller några mjukisbyxor utan brukar ha jeans eller kjol :P

#3 / / Felicia:

Ja du är så SJUKT konstig som inte äger några mjukisbyxor! ... ;)