Major oops!

Förlåt, igår när jag ville blogga skulle vi titta på film, så då fick/hann jag inte blogga.

Ridlektionen igår var ett major oops. Inte så att jag ångrar att jag gick dit, men jag satt och tänkte oops! oops! oops! Hela tiden. Det var värsta kaos! Hehehehehehehe.... Men det var roligt ändå. 

Efter det åkte Arne, Mamma, Farmor (Farmor är på besök för att fira Arnes föseledag) och jag till IKEA för att titta på modeshow där.  Det var Boland eleverna som gick mode och design som hade gjort kläder utav hela IKEA's sortiment. De Hade typ använt gardiner m.m., inte stolar och så.  Det var jättecoola kläder!


Idag är en såndär typisk söndag, en dag då jag går upp sent, äter frukost sent, städar kaninbur, läser, bloggar och läser igen. Softa hela dan typ. Inte fint väder nog för en promenad. Kanske jag ska städa lite på mitt rum? Jag ska iallafal sy klart min kudde och sätta upp en hylla bredvid sängen. Ska också sätta upp min sänglampa idag. 

Nu ska jag nog ta itu med allt det här, vi hörs kanske senare idag!
Publicerat i