Shoppa, shoppa


Gorillaz - Feel Good Inc.

Hehe, lyssna! De sjunger shoppa, shoppa.

Men idag har jag faktiskt shoppat ordentligt. Ja, mamma betalade ju allt utom solbrillorna. Jag köpte alltså:
  • Rosa Wayfarers  från Gina Tricot.
  • Blekt jeansjacka med trekvartsärm från Vero Moda.
  • Jeansleggings med dragkedja längst ner från Vero Moda.
  • Vit blus/tunika från Vero Moda.
  • Blåblommigt linne från Monki.
Allt som allt blev det superdyrt. Och snyggt, så det gör mig inget (hehe).

F ville inte vara med på uteritten om hon skulle behöva rida på Toxic, och bara Patrik och Toxic var lediga. Så ingen uteritt där inte. Ridlekton, vi gjorde samma sak som förra gången, men det gick sämre den här gången. Jag red på Bonnie för sista gången. 
Publicerat i
#1 / / Roos:

Sista gången innan vad? Innan du/hon dör? Innan det är dags igen? Innan du är en dag äldre? haha fan vad jag är dryg.

#2 / / Puck:

Bra inlägg Maj :)