Tja!

Äntligen kan jag skriva. Jag vet, jag är patetisk...

Idag skulle vi elda upp en servett i matsalen, men det funkade inte. Det var kul. Då kom millan och sa att det lyste bus om oss...

Jag och matilda gick på promenad i ekobyn på rasten, det var trevligt. 
Min ipod var urladdad, så jag lånade hörlurar av madde och lyssnade på min mobil istället.

Jag har gjort en spellista på den, det är jättekul att sjunga med och dansa till den...

Här är den:
  • Gimme more - Britney Spears
  • Hot N' Cold - Katy Perry
  • I Kissed A Girl - Katy Perry
  • Toxic - Britney Spears
  • Sweet Escape - Gwen Stefanie feat. Akon
  • What you waiting for - Gwen stefani
  • Grace Kelly - Mika

Superkul att sjunga med och larva sig!
Publicerat i
#1 / / felicia:

aa jagh håller verkligen med om dom där låtarna på spellistan!<3 jag kan tänka mej själv, att gå och lyssna på dom låtarna förutom dem med gwen steffani, men iallafall att jag går där och mimar och hoppar runt xD

#2 / / Ruus:

Men duuuuuu, ge mej het o kall nu då?