Yey Potions!

Nu är jag på gott humör! Men jag jar goffat för mycket igår, idag och hela livet typ. Och idag hade jag varit lite på stan med M, (och andra min andra kompis M för den delen) men när jag åkte hem var klockan ändå rätt mycket, och jag hade sagt till mamma att jag skulle vara på stan en stund. Jag slutade nämligen tio över ett och det tar kanske en halvtimme/trekvart med bussen hem om man mellanlandar på stan, men jag var hemma typ kvart över tre... Två timmar = för länge? Så på bussen fick jag värsta skuldkänslorna, men när jag kom hem var jag ensam hemma, det är jag förresten fortfarande. 

Jag har inte laddat upp bilder på länge, och inte teneriffa heller, men nu hinner jag inte, ska fixa en ny header. 
Ni får ha det bäst!
Publicerat i
#1 / / Roos:

Värsta fint! Men är den inte lite liten?