DUDE!

Gud vad jag är trött! Idag orienterade vi på gympan, sen åkte jag hem till E för att leta efter min klocka viken jag inte hittade fast jag har haft två drömmar om att jag hittade den!  Men nu ska jag istället för att skriva ett tråkigt inlägg om min vardag göra en gnälllista, om ni inte orkar med en gnälllista får ni väll skippa den då!
  • Jag kan inte komma på klassfesten. (Det borde jag inte gnälla över för jag ska göra annat kul och det är mitt eget val, jag vet. men ändå.)
  • Jag har beställt från panduro (bara två designark så jag slipper betala frakt) Och nu har jag hittat mer som jag vill beställa! Så typiskt mig. Ska kolla ifall det finns på uppsala färg.
  • Hela (och då menar jag typ hela utom en femtioöring) min majmånadspeng är slut.
  • Efter det här måste jag gå ut till kaninerna.
  • Det är typ punka på min cykel!!!! Baaajs...
  • Vi hade orientering idag. Ännu mera bajs.
  • Nu kommer jag inte på mer, vilket också är bajsigt, för det här skulle bli en lång och bra lista men den blev bajsig. Bajs.
Imorgon får ni en lista på allt som är bra. Då har ni nåt at se framemot. Ha det inte så dåligt som jag nu!


#1 / / Bajsare 1:

Du menade kanske att du INTE kan komma på klassfesten?