klagomål...

Jahapp, nu ska jag tydligen inte kalla er för bara bokstäver, för det är förvirrande... Så A heter Arnebanarne och R får väl heta Rufs då...  Sen kallar jag mina freinds för bokstäver, och för att inte förvirra er döper jag dem till MÖ och MS och FL och FS. Typ. Bajs. Det ser ju askonstigt ut!!!!!!! Hur ska jag göra?!

Idag var jag på loppis, jag köpte en grej som jag ska ha smycken på, och så köpte jag hängslen till min docka. Ni kan få se sen. Men nu ska jag och Arnebanarne kolla på "How to be a gangster" på youtube. Ha det trevligt!

Förresten, jag ska på Lejonkungen ikväll, det är Arnebanarnes teatergrupp som ska spela den. Kul, Kul!
#1 / / Madde:

Jag tycker att du kan skriva våra namn, det blir mycket engklare då.

#2 / / Roos:

Men kalla oss för våra namn utom de töntar som inte vill det?