The Twilight-Evening

Japp, det är ikväll. därför tog jag på mig våriga kläder (jag hade inte lust att klä ut mig till vampyr) som syns på bilden nedan. Fick inspiration av R förut att visa fler bilder så nu får ni se en bild på mig, vilket ni inte får så ofta har jag märkt.
Idag är det ju sånt härligt väder att wayfarersarna måste hänga med ut ett slag.


Så ikväll är det Twilight som gäller. Ska bli kul. Alla mina vänner kunde tyvär inte komma, F och E kommer inte, men istället kommer ett gäng andra tjejor, Andra F, A som ite är min syrra, I, M, andra M och T. Yeey vad kul det ska bli, och jag är pepp!!!!!!!!!!!!! Jahapp, nu ska jag göra nåt annat. Ha en bäst kväll ni med. Förresten, Ni är väl typ M, M, F, A och R? Men det gör inget, ni får ha det bäst iallafall.

Publicerat i Skoj
#1 / / Arne Banarne, inte A:

Det är fett jobbigt med bokstäver, skriv namnen. Du kan döpa om mig till Arne Banarne om du vill, det blir lättare :) söt du är!

#2 / / Frida:

Svar: Tack Majo :D filmen upp nu!

#3 / / Roos:

JAG HETER ROOS FATTA DET!!!!! och fett söt bild <3