ZZZ

Nu har jag inte skrivit på länge va? Men i torsdags skrev jag innan vi skulle på opera. Synd bara att det inte gick att se nåt utan en kikare som vi hyrde. Eller jo, men kunde se, men inte läsa texten. Det var synd.

Igår har jag mest suttit hemma men jag var med pappa på scrapbookstore, som visserligen inte har så stort utbud, men de har många fina designark. Så jag köpte några, elller pappa sponsrade mig, varför kan jag tyvärr inte skriva i bloggen, men nån gång i början av juni får ni nog veta. 

Idag ska jag sova hos F, därav rubriken. Men nu måste jag verkligen dra till ridningen. Ni kanske får höra av mig hemifrån F. Pöss!
Publicerat i Vänner
#1 / / Madde:

Var ligger scrapbookstore ???

#2 / / David:

Adress

S:T Olofsgatan 46

753 30 UPPSALA



Hemsida

www.thescrapbookstore.se