?

Ibland när jag inte kan komma på en bra rubrik får det bli ett ord som dude, och sen när jag kollar på min blogg ser det jättekonstigt ut så att jag bara vill ta bort det. Men sen känner jag att det är sådana grejer jag skriver på min blogg, och om jag vill ändra på det får jag göra det i nästa inlägg, och inte radera saker eftersom att det som är dåligt ofta är vägen till något bra. Man måste lära sig av sina misstag liksom. Om jag ser vad jag tycker är dåligt med min blogg så kan jag ändra på det, och det är bättre än osynliga fel. Typ"min blogg är tråkig men jag har ingen aning varför!" Förstår ni? Eller är ni likadana som denna rubrik? Det är alltid svårt att hitta på en klok rubrik som får en att vilja läsa inlägget, men jag hoppas att någon läste dude-inlägget ändå. Och frågetecken-inlägget. Detta alltså. Ha det så bra och lär er av era misstag!
#1 / / ?:

Du skulle ju kunna skriva vilken veckoda det är.