Pandastuff

Pandasakerna har kommit, gud vad jobbigt att ta med allt till skolan, Lär inte ta med allas grjer till skolan, allafall inte till de som bor nära. Tillexempel denna lilla plutt. Jag vill ha massa pengar och shoppa!!! Men jag har just betalat tillbaka lite grejer vilket innebär -160 kr typ.... Woopsie! Men denna tjej är skyldig mig 30 kr och jag är även skyldig mamma 40 kr, Så då bi det minus 170! och innan hade jag typ 400, så det blir 230 kvar. Fett lite ju! Okej, lagom. men jag ville ha mer ju... Och pengarna från pandagrejerna är ingenting, som dessutom går till pysselkassan... Blaj på den, och även om den inte skulle finnas skulle det typ bli 40 kr var ungefär eftersom vi är tre personer som delar på det. Vilket långt och intressant inlägg det blev, synd att jag inte har en kategori ekonomi som det här lätt skulle klassas som då. Förresten, vilka orkade läsa allt det här om tråktråkiga grejer?
Publicerat i Vardag
#1 / / Matilda:

Jag orkade läsa allt :D

Men vad bra att sakerna har kommit nu.

#2 / / arne:

jag läste