Sjuklingar

Alla är ju typ sjuka! Matilda var sjuk och hemma från skolan igår och idag, hoppas hon kommer imorgon då vi ska scrappa tllsammans då. Även Felicia var tvungen att åka hem mitt på degen idag. Och imorse när jag skulle till skolan kände jag mig konstig i magen och gick och la mig igen.
Sen sov jag till klockan halv ett och då kände jag mig bättre igen. Kanske bara var sömnbrist, jag tänker iallfall komma till skolan imorgon. HOPPASHOPPASHOPPAS Matilda också gör det. Känns som vi görallt scrap-relaterat utan henne.
-
Jag och mamma åkte till centrum för att vacinera mig (mot svininfluensan) och handla mat, men kön till vaccineringen var så lång så vi får ta det en annan gång. Efter det åkte vi ner till stna där vi inhandlade lite grejer, bland annat present till tå personer, foamstickers till mig, ochlite andra kul scrap-grejer. Måste visa massa scrapgrejer jga gjort och köpt känns det som, men det kanske inte intresserar er, eller? kommentera nu lydigt vad ni tycker!
Publicerat i Vardag
#1 / / felicia:

Jo visa! :D<3

#2 / / Matilda:

Visa sakerna :)

#3 / / Roos:

visa åf kårs

#4 / / felicia:

Svar: Nej tyvärr, jag tror hellre jag skulle vilja vara lilla Foki! :D<3

#5 / / arne:

show us!