Crappy-day

Idag har varit en riktigt crappy day. I och för sig började den ganska bra, jag, syster och pappa åkte till skolan höstbasar eftersom jag skulle ha ett uppträdande där, det gick helt okej. Sen åkte jag och syster till stan och där köpte jag en present till andra syster. Men pengarna räckte inte riktigt, därav blev det en crappy-day. Jag tror jag ska scanna lite bilder för att få mer pengar. Just nu är jag skyldig A 60;- som hon ska få nån gång. Jag har i och för sig 60 kr i plånboken men då behöver jag 70 kr till om jag ska kunna betala en perfekt pressent som jag hittat till mamma. Denna lilla luspudel är skyldig mig 30 kr som jag i vilket fall måste ha... Snart. För att ha råd med nåt till min lilla mummy. Hon måste ju få nåt!
#1 / / Madde:

Men då måste vi ju plugga tillsamans nån gång, för att du ska få tillbaka dom...

#2 / / Madde:

By the way jag gillar ordvalet där...