Disco!!!

Snart ska jag iväg till Matilda för att fixa inför festen, det kommer bli awesome! Jag drog till med ett "säkert kort" när det gäller kläder, monki-linne och jeans. Så nu ser jag ut såhär:
Koftan tar jag av mig senare, men ute kanske det är kallt och då är det bra att ha.
Just det, min ridning. Red Bläsen, även kallad Rolf. Det gick väl bra, han var jätteduktig på skänkelvikning men bockade lite när vi skrittade ut i slutet av lektionen.
Haha, nyss när jag skrev det där hörde jag pappa snarka på soffan i vardagsrummet, men nu har han vaknat tyvärr.
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst känns det som nu, men flr att inte plåga er mer gör jag bara en liten kort lista på allt som vi har fixat till festen.
  • Mamma har bakat små muffins som vi ska dekorera.
  • Vi har köpt två påsar chips och ett stort paket salta pinnar.
  • Vi har köpt tre olika sorter glass och strutar som vi ska ha det i...
  • ...och kolasås, jordgubbs-mos och strössel som topping.
  • Sen har ju matilda fixat en massa som jag inte riktigt vet än också.
Det var nog ändå det mesta, ska nog dra nu. Bye-bye!
Publicerat i Skoj
#1 / / felicia:

naw va fin bild ha den som visningsbild på facebook så man ser hela dig? :D<3