Hej på er igen

Vill bara att ni ska uppmärksamma min lilla edit i förra inlägget, så därför skriver jag dessa rader i början av detta inlägg.
Idag har jag varit i stockholm på junibacken och skansen. Det var kul, men just nu känns det lite tråkigt att blogga. Därför ska ni få tre tips av mig istället för en massa onödig crap som ändå inte betyder nåt.
-
Första tipset är min spellistapå spotify. klassiskt jag vet, att tipsa om det, men just denna är så amazilngly bra! Lyssna bara!  Maj autumn favourites. Just nu lyssnar jag på den, little bird spelas denna minut.
-
Andra tipset är en produkt. Nämligen aco face & body dagcreme som är superbra tycker jag. Här är en länk där man kan läsa mer om den.
-
Tredje tipset har jag inte kommit på en, eller jo! En blogg. Den heter Magdas scrapbooking.
Klart!!!
Publicerat i Vardag