Mummy's Birthday

Idag är det mammas Birthday så på morgonen gick vi upp extra tidigt och sjöng för henne och gav henne presenter. Av mig fick hon ett par supermysiga vantar som var jättefina från indiska. (Jag tyckte iallafall det, och hon sa att hon tyckte om dem!) Jag bakade även cupcakes till henne när jag kom hem. Och kom inte och sig att det var muffins för du har inte ens sett dem! Okej om nån skulle sga att det är muffins med icing, eller muffins med glasyr. Men de är dekorerade och då blir det cupcakes tycker jag. Även om de på mitt cupcak party var ännu mera cupcakeiga så var det här ockå cupcakes. Punkt.
-
Oj, det där spårade ur lite men jag tycker ändå det utrycker mina tankar kring just det där väldigt bra. Nu är det snart mat, så jag ska nog dra nu.
Publicerat i Vardag
#1 / / Arné:

haha VÄLDIGT urspårat! men kul :)