The more I have to change I just stay the same

Låttips? Har redan lyssnat på rubriken. Nån som kan gissa vilken det är? (Arne får inte vara med, det är fusk!) Det är inte så svårt. Måste ha fler höstfavoriter. Just nu står följande på min lista:
  • Halo - Beyoncé
  • Little bird - Imogen Heap
  • Inga problem (remix) - Snook, Oscar Linnros,Daniel Adams-Ray, Veronica Maggio
  • If you see kay - The Script
  • Don't bring flowers after i'm dead - Erik Hassle
  • Love me to pieces - Erik Hassle
Toodles/MajHaj
P.s. Rubrik-låten är inte nån av ovanstående.
P.p.s. Jag vill ha Erik Hassles platta!!
P.p.p.s. Vad ska jag ha på mig på discot?! Lääängtar!
D.S.
Publicerat i Vardag
#1 / / Madde:

Hassle, Hurtful

#2 / / felicia:

Det är så synd att ja inte kan komma hade velat så gärna! :(<3

#3 / / Roos:

jag kunde också att det var den där bajslåten