Tröttis

Jag är lite tröttis efter skolan, även fast jag inte borde vara det. Vill bara sticka benvärmare eller spela nåt kul spel eller nåt annat relaxing... Orkar liksom inte sitta här och blogga. Men varför gör jag det då? Det här är ju inte intressant för er ju... Så nu ska jag berätta något intressant.
I söndags var jag på stan, fick panik över att jag inte hade råd att köpa present till mummy. När jag kom hem ville jag baka bullar och sälja, men pappa föreslog något annat. Så nu ska jag scanna in bilder åt honom och jag får en krona per bild. Jag får scanna en filmrulle per dag, och eftersom jag skulle få totalsumman efter att jag scannat klart en "serie" så borde jag få det idag.
Okej, det där var inte särskilt intressant, jag försöker igen.
I skolan håller jag och tre andra på med en liten pjäs, vi ska typ göra pjäser i grupper, och våran heter pojken som inte kunde ljuga. Det finns bara fyra roller, därför är vi så få. Jag ska iallafall spela prinsessa, jag ska vara bortskämd, och på slutet ska jag bli kär i pojken som inte kunde ljuga, sven heter han (alltså figuren, inte han som spelar den). Prinsessan gillar körsbär.
Intressantare? det får man hoppas, orkar nämligen inte skriva mer. Och det fungerar typ inte att gör enter på den här dumma bloggen, så jag kan inte separera olika stycken längre...
Publicerat i Vardag
#1 / / h a i d i s -:

*SV:* hihi kul att du gissade, rätt svar var softfocusfilter :)



Förlåt för sent svar, fick din kommentar för ett tag sen ^^

Hejsan tjejen!



Sök på google på nordiska stämpel -och scrapmässan så hittar du den i Göteborg :)



Den i Skövde finns också om du googlar :D



Hör av dig om du inte hittar så kan jag googla upp dem åt dig ;)



Kram Carro

#3 / / Anonym:

Vill bara önska dig en trevlig helg! :)



Kram