Bajs på mig

Dudes! Igår var jag med om värsta äventyret! Okej, and i quote, "Vi är i den åldern när man gillar att överdriva." Hihi. Men igår när jag inte bloggade (därav rubriken) så kom denna tjej hem till mig. Och då när vi cyklade ner för en väldigt stenig backe, så trillade hon! Som tur var gjorde hon inte illa sig, men hennes kedja hoppade!!! Så vi satt där i 5-10 minuter och försökte få på den, och när det tillslut gick, var vi väldigt stolta över oss.
Tyvärr har jag inte upplevt nåt speciellt, förutom att beställningen ÄNTLIGEN har kommit. Väntar på ett sms som säger att jag kan komma och hämta mina grejer, eftersom denna tjej och jag har beställt tillsammans, på hennes namn, och hon skulle på stan ett tag först. Detta är vad jag beställt.
  • Klippark kaffekoppar 5;-
  • Ramar rosa&blå 5;-
  • Designark sparkle ladybugs 5;-
  • Designkit flowergarde 20;-
  • Glitterkartong 15;-
Fet rea! fett värt! Massa fett det blev där,
Toodel-pip!
Publicerat i Vardag
#1 / / felicia:

shit vad billigt för att vara panduro! :O du skrev fet rea! iställer för fett rea ;) var bara

tvungen och säga det



Puss puss kommer sakna dig mellan klockan 12 och 1 imorgon :(( <3 tänk på att ja kommer ha dödstråkigt och stå i en konstig kyrka då!! medans du får riiida1!!! :( rid åt mig<3

#2 / / Roos:

det ska ju vara fet inte fett??? toodle-pip!