Finalborg

Idag är det sista april, eller valborg om man nu vill kalla det det. Så vi fick sluta tidigare. Ännu tidigare än det var tänkt. Vi skulle sluta ett egentligen, Men vi fick äta med småbarnen och fick sluta efter tidig lunch. Så nu är jag hos bästa lilla Matilda, och jag ska sova här. Det ska bli (är) trevligt. Men, klantskalle som jag är, glömde jag filmen/filmerna hemma. Så vi får se om det blir film ikväll. Men det gör nog inte så mycket att jag glömde dem, eftersom det var något jag kom på igår kväll (jag hade inte bestämmt i förväg med Matilda eller nåt) och under stressen imorse med att få ner alla scrapsaker i cykelväskan så glömde jag väl bort att ta dem. Ja det var min historia för idag. Titta efter nya roliga updates senare ikväll eller imorgon!
#1 / / johanna hansson:

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!