Medel

Idag var jag på ett medelpass med Matilda, och nu har jag just dushat. Sen ska jag nog titta klart på filmen jag började på igår. Idag har jag dansat Michael Jackson-moves på dansen, för tvåan i norska idol var där och visade oss lite olika moves. Fett hot. Or not.
Annars har jag typ läst KP, inte gjort så mycket mer. Friskis passet tog typ upp hela dagen eftersom att det först var skola, sen åkte jag till matilda och åt lite mellanmål, sen bytte vi om och gick till träningen, tränade, gick tillbaka till uset, jag cyklade hem, cyklade förbi centrum (gottsunda) och lämnade tillbaka en bok, cyklade hem, åt mat, dushade. Min dag. Och skolan var typ som vanligt, utom dansen då då.
Så, det var min dag, nu ska jag sluta!
Publicerat i Vardag
#1 / / David:

Trevlig att höra att du hade en bra dag! Du fick mycket motion, det är nog bra innan cykelsemestern.

#2 / / madurk:

Sv: 99 kr del tror jag