No comment

Det betyder att ni inte har kommenterat, inte att jag inte har en kommentar. Fast det har jag inte heller. Ni gör som ni vill.
Men iallafall, imorgon ska jag träna. Idag hade jag utvecklingsamtal, och jag plockade årets första tussilago-bukett och åt årets första jordgubbe. För mig that is.
Fröken så att jag var excellent (ja hon använde det ordet) och bara det gamla vanliga, att jag var bra men behövde öva på min handstil och fler bilder typ. Annars var det perfekt. Kanske inte. Men ni fattar.
Imorgon ska jag som sagt träna, ett medelpass med Matilda. Det ska bli kul att träna med Matilda. Jag var hos henne ett tag idag också, innan utvecklingssamtalet. För annars hade jag varit tvungen att vänta i en och en jävla freaking halvtimme och det ville jag inte.
Det får räcka för idag, ha det bra!
Publicerat i Vardag